Thursday, June 30, 2011

What I Wear Today

Hi again,

Eventhough I'm not a full-time abaya person, but still i love abaya to the max. You want to know why? Because selain dari elegant but modest, there's one more reason why i love abaya. It's easy, cepat dan pantas. Like this afternoon, when Hubby called from the ofis, and suruh cepat-cepat siap, sbb nak ajak lunch kat luar, I was like, oh man....malasnya nak bersiap dlm keadaan rushing. Dah lah i was in the middle of cooking. Tapi, makan luar punya pasal, i needed to be fast.

I malas nak selongkar almari, nak cari baju apa yang nak dipakai. Nanti nak kena gosok lagi, nak kena matching2 lagi with what scarf, with what pant semua tuh kan. So, i chose to wear abaya. Senang je. Tak payah pening-pening nak pikir what to wear. Dalam abaya i just put on my spaghetti top and legging jer. Put on light make-up, sarungkan abaya and lilit lilit shayla atas kepala. Zassss...i was ready to go. Cepat...tak  sampai 15minit pun. So enjoice some pics of me wearing abaya.




No comments:

Post a Comment